otrdiena, 2013. gada 8. oktobris

"Es tēla izaugsme karjerā"



Skolā viesojas slavenības "Es tēla izaugsme karjerā"!
Karjeras nedēļa 2013
Rīgas 25. vidusskolā
Krejeras nedēļas ietvaros Rīgas izglītības iestāžu 10. - 12. klašu jauniešiem
konference "Es tēla izaugsme karjerā"



    „Es esmu Es. Man pieder viss, kas ir manī: mans ķermenis un viss, ko tas spēj. Man pieder manas fantāzijas, mani sapņi, visas cerības un bailes. Man pieder visas manas uzvaras un veiksmes, visas manas sakāves un kļūdas. Tas viss pieder man. Tāpēc es varu izdarīt tā, lai viss manī sekmētu manām interesēm.” /V. Satira/

Konferences plāns
8. oktobrī norisinājās konference "Es tēla izaugsme karjerā", kur bija ieradušies viesi un skolēni no dažādām skolām.
Galvenie viesi bija- Indra Garā, Māris Grigalis, Linda Bodniece un Arnis Jēkabsons.


 Indra Garā - strādā Nacionālās izglītības iespēju datubāzē.
Sniedza plašāku ieskatu, kur mācīties un izvēlēties sev
piemērotāko mācību iestādi. Skola, kur sāksim macīties
ir mūsu nākotne!
Indra Garā
Indra Garā
Māris Grigalis
Māris Grigalis - LNT laika ziņu diktors, vada dažādus izklaides šovus un pasākumus, vadījis raidījumu „Tautas balss”. M. Grigalis saka: „Esi tāds, kāds esi”.  Grigalis, skolēnus iedrošināja riskēt, izvēloties profesiju un nebaidīties no grūtībām. Viņš ir izgājis dzīves skolu, līdz sapratis ar ko grib nodarboties un kāda profesija viņam piemērota. Skolēniem viņš parādīja, ka strādāt var arī interesanti un ar humoru.


Linda Bodniece
Linda Bodniece  - strādā JSPA „Jaunatne darbībā”. Brīvprātīgā darba veicēja, kura savu dzīvi padara krāsaināku, jo apbraukājot dažādas valstis, kā piemēram Indiju,  ir iepazinusi pavisam  savādāku kultūru un cilvēkus. Radīja iedvesmu, kā Tu pats vari pilnveidot savu dzīvi. Linda Bodniece, pēc 10 gadiem grib sevi redžēt, kā priekšnieci savā drabā, lai savu darba grafiku pati veidotu.


Arnis Jēkabsons
Arnis Jēkabsons strādā Digitālās komunikācijas aģentūrā „Inspired Digital” par projekta vadītāju. ”. Arnis Jēkabsons: „Jūsu CV ir internets”. Socialie tīkli ir mūsu CV, jo jaunā paaudze savus darbus, domas, sasniegumus utt., parāda saviem draugiem, bet to var aplūkot visa pasaule.  Katram darbam ir jābūt atbilsošs CV.  Pabeidzis biznesa augstskolu „Turība”.  Arnis Jēkabsons, pēc 10 gadiem vēlas būt savas firmas vadītājs.



Viesi sniedza plašāku ieskatu un informāciju par darba uzsākšanu un pirmajiem, galvenajiem karjeras pakāpieniem. Pamācīja un kā izveidot interesantu CV rakstīšanu un sava tēla veidošanu sociālajos tīklos.
Katrs ciemiņš mums palīdzēja saprast to galveno atslēgu, lai stabilāk un drošāk uzsāktu karjeras gaitas. Viņi dalījās pieredzē, stāstīja,  kā būvējuši savas karjeras kāpnes, ko darījuši, kam izgājuši cauri, lai būtu tie, kas ir tagad, deva savu ieskatu uz plašo karjeras pasauli! Savu karjeru veidojam jau šodien!  

Liels paldies viņiem!

Kopbilde  "Es tēla izaugsme karjerā"


(Plašākam ieskatam :))) )
Varbūt šis video jums liks aizdomāties par savu pieeju darba intervijās :))--->
http://www.youtube.com/watch?v=7lZgPhLwHAk

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru